Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Sjukgympa

Idag har jag varit o träffat en ny sjukgymnast, hon verkade toppenbra. Dessutom gick hon i helgen en kurs om akupunktur vid foglossning. VÄLDIGT passande. Nu får jag inte göra de än på några veckor, såhär tidigt kan det vara farligt. Även om inget är bevisat att så är fallet utsätter jag mig inte för det.
På måndag skall jag krypa i badkläder ( hur i hela friden baken nu ska få plats?? ) o ner i deras underbara varmbassäng. Det är 32gradigt havsvatten. Inte äckligt klorerat, och det är en underbar miljö. Gick där nästan hela förra året efter min knäskada. Som fö skulle ha opererats i februari, men icke sa Nicke- du är ju gravid! Jaha- 120kilo Martina på ett trasigt knä... blir ju något att se framemot.
Men- i vatten känner man sig som en sjöjungru o lätt som en fjäder:-)
Mitt bäcken är redan löst, men har inte vridit dig än. Förra graviditeten var hela högersidan på bäckenet roterat- o guuuuudars va ont de gjorde. Jag fick TENS flertalet gången, läs här om ni vill veta vad de är, och detta kommer jag säkert få nu med, fast inte före v 22.

Är hemma idag med, men känner mig lite stressad över jobbet. Det finns så mycket som väntar på mig- vilket iof är jätteroligt. Men de är svårt att inte bli uppstressad över detta. Sitter i soffan med dator och arbetspapper överallt. Nu är ju mitt jobb sånt, och jag är tacksam för att fortfarande vara med i matchen.

Idag tycker jag dessutom att mitt nya ordspråk som följer mig "din och min sanning är två olika sidor av verkligheten" passar bra, läste en sak som jag kunde ha mått väldigt dåligt över. Men- jag har jobbat med mig själv och tänker inte ta till mig av sånt som andra tycker. Dessutom när de själva aldrig ens varit i narheten av min verklighet.

Pernilla gjorde mig VÄLDIGT glad idag- bara för att hon ringde!

Bild från Varmbadhuset Friskvågen i Varberg. Mycket trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0