Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Några skillnader i livet Martina vs Hanna

Efter ha läst Hannas blogg precis slog det mig vilken enorm skillnad det är på våra liv- och ändå funkar vi så grymt bra ihop:-) Sen om jag tänker efter är det kanske lika ändå, jag tänkte jämföra

  • Martinas fredagkväll- mys med svägerska & hennes kille. O familjen. Underhållningen bestod av en showande Filippa. Outfit: glad jag fortfarande får på mig några kläder.
  • Hannas fredagkväll- Tjejkväll på Lilla Helwetet. Kvällens outfit: paljettkavaj, vitt slapp t-shirt, svarta stuprörsjeans smt svarta stövlar med klack.
  • Martinas lördag- köra barn & sambo på vägarna, fika på stan med Emma :-) Sen hem o baka födelsedagstårta inför kalaset för Filippa imorgon. Laga mat till familjen, ingen som ordnar buffé annars här hemma. Vattenhäveri under kvällen.
    Outfit: glad jag fortfarande får på mig några kläder.
  • Hannas lördag- Kinabuffé och senare på kvällen ölhäveri med grabbarna o Sofie. Outfit- inte bestämd, men de lär garanterat va mycket snyggt och välmatchat...
  • Martinas söndag- upp i ottan för att förbereda sig för barnkalas, för 13 små ungar. Outfit: glad jag fortfarande får på mig några kläder.
  • Hannas söndag- bakis. Outfit- Vågar jag säga att de faktisk blir mysbrallor på idag...

Inte direkt superglamouröst att att va småbarnsmamma- men den underhållning Filippa bjöd på igår tror jag slår allt iaf:-)




Kommentarer
Postat av: Den superglamorösa Hanna pannan

Riktigt spot on Martina! Jag får tillägga då (för ordningens skull) att jag på fredagen hade stuprörsjeans, svart top och mörklila mc-jacka i mocka.

Söndagen: bakis under förmiddagen så då var det klart mjukisbrallor. Eftermiddagen; långpromenad o kaffemys tillsammans med Mannen. Outfit: jeans o rosa Nikejacka (o håret rakt upp)

2010-03-21 @ 17:29:57
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0