Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Illamående--

Jahajaaaa... de var någon som sa att illamående går över efter v 12. Eller inte!! Huja, va pyton man kan må!! Men de är väl skillnad när man väntar twins? Min kollega hade namnförslag om de är 2 grabbar; Kjell & Rolf.. ( våra tekniker heter så... ) Men njaeee

Välkomna nya läsare med!! La ju adressen till några utvalda vänner idag. Har redan fått inspiration på vad jag mer kan skriva om här, kosten! Den är inte helt enkel, men jag har lärt mig mycket på vägen.

Vad mer har hänt idag- jo, lillskruttan kom hem på förmiddagen, har fått ögoninflammation. Koka saltlösning o torka torka torka. Skönt med lite sällskap iaf, för hon är snäll när hon vet att jag mår dåligt.

Niklas har tydligen vunnit ett par Puma-fotbollsskor med. Han är en ordbajsare av RANG! Skall nog läsa hans inlägg på Gif´s hemsida lite bättre o lära mig. Det är en konst som man icke skall förakta. Svaren var väl nåt med fotbollsländer skulle jag tro, och rimmet varför han skulle vinna dem:

"Motivering: Om det jag vinner är en katt får jag fnatt, nej åkomman blir nog Struma för det jag vinner är från Puma så äntligen kan jag min tå, pressa ner i storlek 42"
Kunde man inte byta dem till ett par som jag kan ha under graviditeten? Typ storlek 45?

O såklart fick han in katt-allergin!! Konstigt att mina föräldrar fortfarande gillar honom.. Första gången han var hemma i Örby hos mor & far frågade mamma lite fint " jaaaa... va tycker du om katter då" svar- " det är det mest meningslösa djur som finns". Mamma satt helt mållös! Till saken hör att mammas räddning när hon blev sjuk var just katterna, o idag är de 5st... Mamma tyckte de väl va bra att han var ärlig. Men jösses... 5 minuter innan hade pappa sagt till honom " ta å de kepsen pajk". Började så dääääär.



Grön Pytonorm. Som jag mår...







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0