Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Hoppla hej o hå...

Tycker minsann att tiden går för fort. O för sakta. Mycket märkligt..
Har väl förmodligen hela 1 läsare på min blogg, o det lär inte bli fler om jag inte lägger på en rem o gör något mer av det här. Har lite svårt att bestämma mig för vad den skall innehålla. Kanske har för mycket att skriva om, men VILL verkligen någon läsa om det? hm.. Kanske är självförtroendet som spökar en smula. Sen skall jag komma på hur jag gör sidan snygg med. Får väl konsultera Hanna om detta..

Iom att inte så många läser min blogg kan jag ju avslöja ( ja eller hur Hanna, precis som de var något nytt för dig??) att jag nu är i v13, from idag. Var hos läkaren och gjorde tredje (!) ultraljudet. De små var minsann aktiva- viftade med armarna som två galningar.
O om någon ny läser, ja, det är tvillingar.. Jag kommer bli fet som en padda. Eller enl div utsagor från förra graviditetet så lär jag se ut som en blåval! Tack för den:-)

Här hemma händer de grejjer, snart är vardagsrummet klart- en rejäl omflytt och ombyggnad. Lägger upp bilder när de är klart. Det blir bra i vart fall.
Kommer nog en hel del inredningsbilder- detta lär nog bli en inredning/tvillingblogg tror jag.

Pöss på er!

Kommentarer
Postat av: pappsen

dä ä minst 2 stökkena sômm läser

2010-03-06 @ 14:04:23
Postat av: Hanna

Oerhört stolt över att vara först ut med vetskapen om Big Mac:en!!

2010-03-07 @ 16:05:13
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0