Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Bröllop...

nääää. inte här inte:-(
MEN! Igår damp det ner inte mindre än två (!) bröllopsinbjudningar till sommaren!! Underbart. Sen hur jag skall reda ut det sista som är 24 juli återstår o se, o huuuuur hittar man ngt att ta på sig när man är höggravid- men två därinne? Jaja, får ringa Hanna, hon får styla mig tror jag.. på fötterna blir de väl flipflops, har inga större förhoppningar om att trycka ner fötterna i annat i sommar..
Först ska Lina & Björn gifta sig i Älekulla, det är Niklas treakusin ( om jag får ihopa de rätt... ) och bästa barndomskompis. De bor i huset jämte Niklas barndomshem.
Sen gifter sig Johanna & Kristopher här i Varberg! Underbart det skall bli! Johanna kommer vara en oerhört vacker brud! festen är på Varbergs fästning dessutom, mycket mer Varberg kan de nog inte bli.

Sen ska ju Hanna tydligen vara brudtärna på Inas bröllop- o huja vilken klänning hon kommer klä sig i!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Självklart stylar jag dig min sköna!! Du kommer vara vacker som en dag - trots bautamagen :-)

Ska genast börja fundera på lämplig outfit :-)

2010-03-11 @ 18:27:20
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0