Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Välkommen hem Sivan!

Jag har en underbar kollega som heter Siv. Vad vi/jag skulle göra utan henne vetesjutton!

Hon fyllde 60 år alldeles nyss och har nu varit iväg på en resa med bästa kompisen. Jag kan tänka mig vilken härlig vecka tjejjerna har haft. Det var hon mer än värd!

Resan gick till grekiska ön Santorini. Svarta vilkanstränder, vita hus med blåa kupoler. Underbart. Ett glas vin, som o god mat. Jag får lov att drömma mig bort:-) Varberg är inte fy skam heller, om bara värmen ville komma tillbaka!?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Åhhh, där var jag på bröllopsresa. Älskar verkligen Santorini!!!

2010-06-15 @ 11:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0