Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Torsdag

Då va de torsdag-kväll. Jag är helt slut. Jag har varit helt slut hela dagen faktiskt. Nu börjar nog vikten o den stora magen påverka ordentligt.. Filippa har ju varit hemma idag, Niklas vabbade men grejjade lite (?) på ovanvåningen. Filippa är redan bättre, och hon är hopplös i detta "mellanläge". Hon orkar och ändå inte. Hon har sagt mamma minst 1000ggr idag. O sen får jag springa med saft, mat, torka snor, torka rumpa, osv osv. Det tar enormt löjligt mycket energi! Hon orkar inte riktigt sysselsätta sig själv, och kräver då massor med uppmärksamhet. Sen har hon bebisröst med en sådanhär dag.. Skönt iaf att hon är bättre!!

Niklas har målat andra gången i nya sovrummet, och Filippa hjälpte till en stund. Hon är himla söt när hon är med o grejjar. Sen sågade Niklas ner väggen mellan våra befintliga sovrum- där de ska placeras garderober. O HUJA va mycket damm de innebar!! Jag la en låååång stund på dammsugning osv efteråt. O den damman kommer man få jaga i flera veckor, för innan allt är borta har nog dammsugaren gått varm många gånger.. Sen ska ju hemmet skötas med, tvätt ska vikas, disk plockas, gräset klippas osv. Och jag oooorkar inte:-(

Men. Nu är de helg imorgon och vi beger oss tillsammans med Niklas familj & respektive/barn till Skara Sommarland! Vi, eller rättare sagt barnbarnen fick detta av Arne & Agneta i julklapp. Fast vi föräldrar får åka med också såklart. Hur vi ska räkna Emelie vet vi inte riktigt... Ett helt lägenhetshus är bokat, och vi är borta fre-sön. Får bara hoppas att vi har vädret med oss! Lördag verkar bli ok, men söndag värre. Men meterologerna har haft fel förut! Niklas spelar match imorgon kväll, så han åker ensam senare på kvällen. Jag & Filippa åker med A&A på dagen.

Får hoppas att jag kan sova lite bättre inatt, det gör bannemig ont i hela kroppen på nätterna:-( O hur ska man ligga?? Man är ju ivägen för sig själv!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0