Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Renoveringsveckan till ända

Då har pappa tagit sin blå riddare o åkt hem till sin älskade hustru, som han sa. 
Tack pappa för all hjälp i veckan, de har varit roligt att ha dig här!!

Hur går de då med ombyggnaden?

Jo. Sovrummet är nästintill klart. Några golvlister ska upp o spikar i taklist. Sen ska de såklart inredas med, men de är ju inga bekymmer:-) De är ju de roliga! Klart, de är faktiskt roligt att bygga om med! Speciellt när de blir så bra som man tänkt sig, o lite till.. Garderoberna mellan de andra rummen är på plats, Filippas nya rum är påbörjat med spackel, rivning av liten vägg osv. Ev målar jag lite där imorgon. Eller tar vi en heldags-paus från byggjobb imorgon, de är ju ändå midsommar, o jag ska göra tårta mm. Sen har vi ju ett hus som behöver tas hand om, eller nä, de har jag nog hunnit med de också i veckan tror jag. Men VILA- de är en god ide! Solen skiner ju, kanske borde jobba på brännan.. haha, vit som kina-porslin!

Niklas & pappa är ett underbart team! Men, de är lite lite tur att de har en arbetsledare som säger hur de ska göra... 

Nä, dammsugaren väntar. O tvätten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0