Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Ooooo Barbapapa-mardröm

Jag sover ju rätt ofta i Filippas säng numera. Den är hårdare än min, o jag behöver inte tänka på att väcka alla när jag rör mig i sängen ( tänk elefant jämte dig, så fattar du problemet.. ), eller när jag springer på kissepaus mit i natten. På tal om de- kissepaus är visst något man har med sig hela livet, fast i lite olika skepnader...

Iaf. Igårnatt vaknade jag till o öppnade ögonen. Där STIRRADE ett par gigantiska ögon rakt in i mina. Jag blev ju göööör-rädd!! Fast de var bara Barbapapa-dockan som låg jämte mig i sängen..

Hon gillar Barbapapa, lilla Filippa. Mäkta stolt var hon när jag hade målat Barbapapa & Barbamama i hennes krypin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0