Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Ombyggnad

Pappa är här sen igår middag o hjälper oss med ovanvåningen. Han trodde inte de skulle va något att göra, för Niklas ( & jag.. ) har redan gjort mycket. Men, ack va fel han hade.. Allt småpill tar ju en evig tid, och de är besämt att han åker hemåt på torsdag-lunch. Idag har elen i nya rummet blivit klar, de är gipsat i trappan och garderoberna är på plats. En vända spackling är gjord med. Imorgon tror jag att heltäckningsmattan åker in. DET är superspännande!!

Men de är kämpigt, helt klart.. jag försöker göra så mycket jag kan, o sen tar ju marktjänst till barn & snickare en massa tid.. Sen gnäller ju dessutom pappa på att servicen är sämre här än hos mamma, tack för den. Felet är tydligen att jag inte lägger upp maten o ställer tallriken framför honom på bordet. Vad är det med den generationen?? Att saften är upphälld i glaset, o allt annat är klart, jaja, jag får väl skärpa mig.. haha.
pappa, älskar dig!

( han hade dessutom svårt att få igång micron, så jag kan ju förstå hans köks-problem.. eller kan de va köks-rädsla?? )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0