Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Ombyggnad ovanvåning

Igår var min pappa här o han & Niklas snickrade på ovanvåningen. De nya reglarna till det nya rummet kom nästan helt på plats, ett litet nytt golv byggdes, elen planerades osv. Idag håller Niklas på igen. Bank bank bank. Filippa är duktig o hjälper till. Jag har städat Filippas rum, sen var jag HELT slut. Orkar NADA:-(
Det är spännande o se hur de växer fram däruppe, och om de kommer blir bra o funktionellt. Det är mycket jobb kvar.. spackla, slipa, måla, golv, riva väggar, flytta garderober osv osv osv..
Tur att pappa har planerat att komma hit v 25! Och TUR att jag har en duktig snickare!




Här var det trappräcke innan, och nu är det ett nytt litet golv ut över trappan. Där ska det bli en garderob. Inne i hörnet som blir kommer bebisarnas sängar stå, och sen när de flyttar ut blir det en "walk in closet" till mig.



Jo, pappa jobbade faktiskt! Även om vi inte fick med det på kort... Lite bus med Filippa måste ju hinnas med:-)




Kommentarer
Postat av: Hanna

Underbart kort på "moffa" och Filippa!!!



Förresten, hälsa din tokiga fader att om han vill får han gärna läsa min blogg också. Du kan vidarebefodra inloggningsuppgifterna

2010-06-14 @ 16:45:29
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0