Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Nu va de helg, igen

Det är faktiskt mycket märkligt hur fort veckorna går, trots att jag inte jobbar. Varenda dag när Niklas o Filippa kommer hem undrar jag vart dagen har tagit vägen. Är väl förmodligen så avslappnad så jag stänger av..

Fredag, Niklas spelar match. Verkar gå bra än sålänge. Svärfar rapporterar via sms. Jag har lekt en stund med Filippa, och nu läst saga o nattat henne. I min säng. Vi har ju bytt säng, för jag sover bättre ensam i hennes rum. Där är det svalt, jag har ingen som sparkar på mig, jag behöve rinte bry mig om att jag är en flodhäst som försöker rulla runt i sängen. Men, Niklas tycker de är trist, så snart får jag väl byta tillbaka. Jag lär väl behöva hjälp ur sängen på natten snart med.. hurmph.

Imorgon kommer pappa och han o Niklas ska sätta igång o regla på andra våning. Mycket spännande sen o se hur d blir. Men, de är såååå mycket att göra. Hoppas de små stannar därinne full tid.

Niklas ställde en gömd fråga till mig igår. "Djurovic undrade om jag skulle komma o kolla på VM imorgonkväll- USA-England spelar halv nio...." Ni alla hör o ser frågan va? Jaha, sa jag, du har varit borta en del lördagar nu, men näääää, de hade han inte. Allt är ju relativt. Om man jämför med mig så har han ju de:-)
Idag kom "frågan" upp igen. Men- han sa ju aldrig att han ville dit sa han idag. Haha- varför skulle han annars ta upp de med mig, tror ni killar verkligen att vi är dumma eller? Han kan ju lika gärna se matchen hemma tyckte han, o bjuda in grannarna på fotbollskväll. WOHOOOO!! Fotboll på tv´n! Vilka val jag har...

Nä, Nina kommer hit så tittar vi på film:-) Alla nöjda o glada!

Pappa ordnar dessutom så tv´n på andra våning funkar imorgon med, så numera har vi inte bara skilda sovrum, vi har skilda våningar.. Fantastiskt samliv;-)


Kommentarer
Postat av: Sjögren

FOTBOLLS - VM är vart fjärde år.....

Och jag var ju lika tråkig var jag än såg matchen. Tur att Nina ställer upp imorgon.



Och jag har bara varit borta en lördag =)



Kyss älskling

2010-06-11 @ 23:08:38
URL: http://niklassjogren.blogg.se/
Postat av: Bloggarinnan

Älskling. Du FÅR titta på fotboll. Bara jag får gnälla lite... De har jag fan rätt till i mitt tillstånd! :-)



En lördag i juni ja:-) hihi.



Kyss

2010-06-12 @ 09:46:28
URL: http://martinaskaos.blogg.se/
Postat av: Lisa

Skilda sovrum, skilda våningar och nu kommunikation endast via blogg, hur har ni det egentligen ;-)

Martina och jag chattar i alla fall ibland! Testa det, det blir liksom mer effektiv kommunikation då.

2010-06-14 @ 07:54:58
Postat av: pippo (Djurovic)

Tycker niklas flyr allt för ofta från sina sysslor..! du får gärna skriva lite mer om hans bravader, så har jag lite hållhakar på honom också!=) hoppas allt är bra annars!

2010-06-14 @ 19:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0