Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Nu är jag SÅ trött på detta

Nu vill jag inte må dåligt mera! Förkylningen vägrar släppa, och alla gravidkrämpor man någonsin kan drabbas av verkar drabba mig denna gång. Iom att jag har flera vänner som inte har varit gravida än, så är jag snäll o undviker att berätta vad som kan hända.. Huvudvärken är otroligt jobbig- flera gånger om dagen känns det som att ögonen ska ramla ur. O de är inte de lättaste att lägga sig o vila heller. Då trycker det överallt, jag får ingen luft och blir illamående. Jaja. Sånt är livet. Undra om jag får något extra för allt det här.. såklart bebisarna, men de får ju Niklas med. En smula avis på honom, han kan ju fortsätta som vanligt, träna o va ute på rajraj. Mest är jag avis på att han har ork.
Han busade ordentligt med Filippa innan, och det saknar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0