Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Niklas bäst i GIF

Gif-Harplinge

Denna kväll blev de TYVÄRR ingen fotbollsmatch heller. Efter handlingen mådde jag pyton, och de var många sysslor kvar på schemat, så orket fanns inte. Satan så typiskt.

Svärfar rapporterar via sms under matchens gång, och om de stämmer blev de 5-0 till GIF! Niklas mål på straff.
Och utnämnd till bäst i GIF ikväll! Om de är Arne eller publiken (som brukar utnämna bäste man på plan) som la rösten på Niklas förteller inte historien än. Men, de räcker att Arne tyckte de, för då va han banne mig BÄST!

Skit att jag missade matchen!

Nu leder de serien, vilket jag förvisso tror de gjort sen första matchen, lagom med ett försprång inför ett kort sommaruppehåll.

Ni kan läsa mer här, Varbergs GIF´s hemsida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0