Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Nähä... inte i dag heller

De är minsann INTE bättre, snarare sämre. Jag har ju gått emot min kropp lite denna gång. Sen några år tillbaka har jag insett att jag inte tål nässpray. Efter många års jobbiga förkylningar med snorig näsa i flera veckor testade jag att klara mig utan spray. Blev bättre fortare, näsan var inte tät i mer än några dagar. Iof sjukt jobbigt de dagarna, men sen va de ju bättre. Men nu gick de bara inte. Att inte kunna andas, när lungorna är så tilltryckta som de är blev ohållbart. Nässprayet var himmelriket när jag la mig igår. Wow- luft! Men, idag är jag tätare än tät. Ska åka o köpa koksaltspray sen istället, inte lika effektivt, men naturligt.

Halsontet har släppt iaf. Alltid något.

Ikväll bär de iväg med flickorna på Sex And The City 2:-) Får mobilisera kraften!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0