Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Midsommarhelgen

Imorgon är de redan midsommar!! Hur gick detta till?? Och de verkar för en gång skull bli bra väder!? Underbart!

Vi ska till Fam Erlandsson i Glommen, i vanlig ordning. Underbart! Alla barnen har så fantastiskt roligt ihop. O vi vuxna med:-) Lugnt o skönt. För några år sedan var de mer partaj, o vi då unga drog in till stan på kvällen. Nu är vi alla lika och är väldans lugna o skötsamma. Nu ä ju jag dessutom nykter ( men guuuuu va sugen jag är på ett glas Rosé.. buhuuu... Nästan år får Niklas köra!! )

På lördag ska vi ( äntligen efter många om o men ) till Per & Jossan i Valinge. De träffade vi på Kap Verde! Hur stora odds är de då? När Niklas var ute i havet ( jag stod väl förmodligen o letade efter bikinin som åkt av i de höga vågorna, eller mitt nya cyklop. Men de är en annan historia.. ) såg jag hur han pratade med några. Så jag tog mig ut o där var de- gissa va de är ifrån sa Niklas?? Valinge! haha. Iaf, imorgon ska vi dit, och sen vi såg dem sist har familjen utökats med en liten John.

På söndag är vi bortbjudna på grill-knytis till våra fd grannar Mats & Annika. Lotta & Roger som bor kvar här ska dit med. En massa ungar, o jag & Lotta är gravida. Så skönt att va lite sociala med, det har vi inte hunnit med på ett tag.

Så helgen är fullbokad, minst sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0