Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Hoppla

De var längesen jag skrev något märkte jag. Hinner inte jue!

Helgen har tillbringats i Skara. Sommarlandet besöktes av hela familjen Sjögren med respektive. Det var två nätter på vandrarhem, och såklart en massa lek för barnen. Vissa av de vuxna är ju fortfarande barn, så attraktionerna besöktes flitigt. Kan tillägga att de inte var av mig dock.. helgen till ära hade jag på Hjälpmedelscentralen lånat en rullstol, för jag kan ju inte gå 100m utan att få sammandragningar nu. Att grejja, typ ta disk osv går (tyvärr ) bra, men just gå funkar inte. Så för att överhuvudtaget kunna åka med hade jag efter lite övertalning av Niklas lånat en stol med hjul på. Den blev min räddning- och Kristoffer ( Emelies kille ) min personlige assistent. Han hade säkert lite träningsvärk efter lördagen, haha. Han skötte uppdraget perfekt, körde mig dit jag pekade! bäst att passa på vet ni:-)
Söndagen valde jag & svärmor att gå i Arns fotspår istället. Vi åkte till Varnhem o tittade på klosteruiner & kyrkor. Jättemysigt, och en lugn skön söndag. Ett besök på en väldigt fin handelsträdgård fick vi in med. Enda problemet vi stötte på under dagen var att när gränsen för dödshunger hade passerat hade vi svårt att hitta något att äta. Jag kan ju liksom inte äta vad som helst.. Men, efter många mil hamnade vi inne i Skara på en kinarestaurang.
Hemgången var lång. Filippa stensov direkt, och jag rätt snart med. Vi bytte chaufför utanför Lerum, o sen stensov Niklas. Trött familj!

Tack underbara svärföräldrar för en härlig helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0