Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Fuskande 4-åring

Vi har varenda kväll ett tag nu spelat spel, jag & Filippa. Hon har ett Pippi-lottospel, fungerar ung som memory, fast man skall hitta rätt bilder till sin spelplan.
Filippa skulle idag göra iordning innan spelet, o de va ju bra. När jag kom o satte mig hade jag två spelplaner, hon en? Jojomen, de va rättvist tyckte hon. Sen började vi. O hoppla- hon hittade sina kort direkt- Filippa har du fuskat o lagt dem så du vet vart de är??
"-nähäääää dååå... ( fnitter fnitter fnitter.. )" Sen när man vänder så ska den andre få se- för att veta om de hittar motståndarens kort. Tror ni hon gjorde de?
Värre fuskande 4-åring finns inte!



Bilder privata

Kommentarer
Postat av: nina

ta med spelet i morgon så kan vi fuska tillsammans!

2010-06-15 @ 23:06:04
Postat av: pappsen

ho ä la inte en avkomma av släkten " bluff " inte för inte Fillipa-Martina-Christer (Bertil bluffs:a pajk )- Bertil bluff-Sven bluff. Dänn tidiare gen. va jäklia på å bluffa i poker

2010-06-16 @ 22:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0