Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Torsdag torsdag

De va tidigt att gå upp idag, 0645. De var ett tag sedan klockan ringde vid den tiden.. Något yr begav jag mig till Ortopedtekniska för att kolla ut en gördel. Något jag inte förstår, varför är alltid de avd jag ska till längst bort från parkeringen?? Om 10 dgr får jag en gördel, så hoppas jag att den ska hålla upp magen lite.

Hem o vilade en stund, tills Niklas väckte mig av att han började slipa vägg. Hum:-( .. Jag fick slipat lite hörn iaf, och målade lite kanter. Första vändan är snart målad. De blir ljust och fint- mycket vitt. Men vi har sagt att vi gör så till en början, så kanske vi sätter tapet senare när vi vet hur de blev. Det gör mycket att golvet är i valnöt, det mörkar en del. Och rummet är inte stort, så ljusa väggar behövs. Våra möbler är ganska mörka med. Helst om vi ska göra något vill jag nog ha tapet i sovrummet..

Min sjuksköterska på medicin ringde mig idag igen. Skönt att de inte släpper mig, men roligare nyheter kunde hon väl ha haft. Hon skulle skicka nya prover till mig- för de jag tog härom veckan var tydligen katastrofala. Jaha. De mäter CalProtectin för att se hur illa de är med tarmen, och värdet ska vara runt 105. Jag hade 650. Visst, jag märker såklart att jag är dålig, men har nog lite börjat förneka det.. Och jag vill ju så gärna sluta med kortisonen, för att inte utsätta mig för onödiga risker vid förlossningen. Jag har ju fått en medicin till sen en vecka tillbaka, så kanske den kan ha hjälpt till och vänt det hela. Iaf, nya prover ska tas, så vi ser vart de bär hän.

Strax är det iväg till Sjukhuset igen. Aurora-samtal. Får väl se om jag kan ta in något.. Inte säker på det faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0