Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Onsdag-torsdag

Igår hade vi väldans fint besök i Varberg! Goa goa Hanna var o hälsade på heeeeela dagen! Vi hade de mysigt värre! Lite kring stan-besök o annat Hannaroligt kan ni läsa här:-)
 
När Niklas & tjejjerna var på stan var jag hos barnmorskan. Inte för att jag gör så mycket där egentligen, mäter mage för skoj skull, väger mig för sorgs skull, kolla blodtryck osv. O lyssnar på 2 små hjärtan med såklart. Men iom att jag är så ofta hos läkaren är de inte mycket att tillägga. På tal om de. Man hamnar liksom mellan stolarna nu när de är semestrar. Per, min ordinarie läkare har jag inte träffat på länge- och de kommer inte ske under augusti heller tydligen. Planerad BF 6 september- och innan dess skulle vi ha planerat förlossningen. Och hur har de tänkt då? Jaja, får väl ta de med en annan läkare, men de känns inte tryggt på nåt sätt. Jag tycker de är jobbigt som de är de här..

Igår var det minst 100 grader hela dagen kändes de som:-( BLÄÄÄ! Och jag skiter i vad alla säger att man inte ska klaga på värmen, men, till er säger jag bara- testa på att vänta tvillingar i denna värmen- sen håller ni nog truten..
Kvällen va jobbig, och natten än värre. Lederna värkte, magen värkte, illamående o nästintill panikslagen. Kräktes som en gnu och allt snurrade. Tycker de är en smula påfrestande. Somnade runt 0300-vaknade 0630, somnade om halv nio o sov kanske en tim till. Jag var helt konstig när jag vaknade. Börjar kännas som de snart sätter igång, eller så är de fullt normalt att känna de såhär redan. Under eftermiddagen har de känts lite bättre iaf.

Niklas har fått satt Filippas sista lister, lite dörrsocklar o annat idag. Sen röjde vi upp på det rummet som är kvar att fixa. Minsann snart klart de med- han slipade spacklet idag, så målning, golv & lister är kvar. Sen är de nästan klart!! Tjoho!! Jag har gått o småspacklat & byggfogat idag- byggfog är da shit!
Imorgon kanske kanske jag orkar lasera sponten i trapphuset. Gör egen färg av linolja & pigment. Torkar väldans sakta-men bli fin yta! Och beslutet är taget, de blir svart!

Till helgen får vi ju natt-gäster, så de var skönt att få röjt upp i det rummet lite. Stackars han/hon annars- få sova på en byggarbetsplats kanske inte är så kul.
Till helgen är de ju BRÖLLOP! Såååååå spännande!!
"Tyvärr" sprack planen att ha denna klänning.. För jag har ju inte gått upp så mycket i vikt som jag trodde jag skulle ha gjort. Så den är liksom alldeles för stor. De får bli en klänning jag har sen innan, med en ny underklänning jag köpte igår. Trist bara med skor..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0