Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Lördags-värme

Ibland blir de inte alls som man planerat. Under dagen skulle jag ha träffat underbara Lisa o hennes 3 grabbar på stranden. Men, förkylning & illamående stoppade detta. Skit.
Sen skulle Carro & Martin ha kommit o grillat ikväll. De har jag ställt in med.
Varit nära att kräkas hur många gånger som helst.

Elliot ringde igår och frågade om Filippa ville leka medans deras pappor spelade fotbollsturnering i Väröbacka- och de ville hon gärna. Så jag har min första ensamma dag på länge. O de är rätt skönt faktiskt, en stund iaf. Niklas är med i Etikhus-laget i år igen. Undra hur de går, förra året åkte de ur gruppen- men nu har de ju förstärkning i Halmiaspelaren Martin! 2 backar ska försöka spela framåt.. Svärfar ringde innan precis när de åkt och frågade om kanske Filippa ville åka med honom ut, och han blev nog lite besviken att hon va bortlovad. Men jag tror att kusinerna skulle titta ändå, så då får de kramas.

Ovanvåningen går framåt. igår började Niklas lägga golvet i nya allrummet- där jag gjort en massa hörnen o vinklar.. de tog en stund, men blev väldans bra! Han gör de med 5+! Imorgon lägger han nog klart, den lite lättare biten är kvar.
Jag hade behövt måla färdigt lite, hoppas jag orkar de om en stund.

På måndag har pappa planerat att komma ner till oss och dra lite mer el. Trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0