Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Inlägg 1- freda´

Det har verkligen varit en vecka av blandad karaktär..

Måndag skulle jag ha firat svägerskan Lisa som fyllde år- men avstod för jag mådde inge vidare. Niklas & Filippa var däremot o grattade.

Tisdag- frukostkalas för Emelie som fyllde 24. Att fira henne rejält är viktigt- för de är den viktigaste dagen på hela året för henne. Och som tur var skötte sig pojkvännen utmärkt denna födelsedag. Förra blev inte lika bra, men han är nog förlåten nu:-) När kalaset var på väg att ta slut fick jag fruktansvärda smärtor i magen, och ifrån att ha molande värk i en vecka till detta så ringde vi förlossningen och fick åka upp direkt runt lunch. Det blev att stanna kvar för observation över natten. Förhöjda värden vita blodkroppar, men annars inget fel på graviditeten. Förmodligen är de tarmarna som gör så ont och de fortplantar sig ut i hela livmodern. Barnen mår väldans bra, men mamman desstusämre.. Men jag fick komma hem onsfm.
Skönt iaf att ha tillbringat ett dygn däruppe- för det gav mig en viss trygghet inför vad som komma skall. Bra läkare & barnmorskor. Man blir lite extra för personalen när man väntar två, helt klart.

När vi då kom hem onsdag kom kära vännerna Martina & Martin o barna från Vetlanda till oss. De skulle ha tillbringat tisdagen hos oss, men planerna ändrades ju som sagt. Ett litet besök hann de med i onsdags, så himla roligt att äntligen ses. De är nog två år sedan..



Martina & Isak. Toksöt liten kille! Mamma upp idagen!!



Filippa & Alexander i sandlådan. Tyvärr fick vi inga bilder på honom där man ser hela honom. Pappa Martin fastnade tydligen inte heller på bild..

Bilder privata.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0