Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Helgen bjuder på

Fredagkväll med Filippa. Niklas är organiserande crusing-värd på Wheels & Wings.

Lördag idag. Mår sopa. Vilat hela dagen. Vaknade halv sju. Spydde vid nio. Somnade o sov till halv tolv. Va är de med mig?? Jaja- gravid osv osv. Men detta är ju löjligt!? Har aldrig vart så trött i hela mitt liv.

Niklas & Filippa tog en sväng till Ullared- herren skulle besöka MQ´s Outlet för att förhoppningsvis hitta en kostym. De sket sig. Han köpte en systemkamera istället på NetOnNet. Det har vi talat om länge nu- för de hade vart roligt att ha en bra kamera nu när vi kommer ha hela huset fullt med ungar:-) De har öppnat ett lekland där man kan lämna in barnen ( låter som väsk-inlämning.. ) så får de det roligare än att gå med inne på Gekås. Filippa hade haft de såååå roligt!

Niklas har crusing-ansvar även idag, och Filippa fick åka ner till Apelviken iom att jag är så risig. De var väldigt snällt av farmor & farfar att låta henne va med ikväll- för de ska faktisk ha kräftskiva. De kanske tycker att hon piggar upp de hela:-) En liten hund skulle komma med, och man kan ju tänka sig lillans lycka. Jag har vilat, läst, ätit lite nu. Ska ta ett bad och natta mig själv.

Längtar efter energi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0