Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Gnäll gnäll gnäll

Ni som läser min blogg måste ju vara måttligt uttröttade på att höra om alla min krämpor o gnäll.. De förstår jag, men för mig är det en ventil, så jag tänker inte censurera mig själv.

Somnade faktiskt gott igår:-) "Ingen" värk och John Blund hämtade mig fort, runt 2400. Men, säg den lycka som varar för evigt. Vaknade vid halv två, med enorm smärta i ryggen och högra höften. Fick smärre panik, så jag gick upp o tog Alvedon o la mig o tittade på tv. Det rensar tankarna lite. Gick upp vid halv fyra tror jag, och har sovit sådär efter det.
När Filippa vaknade o jag med vid 8 så var det med insikten att familjens förkylning tydligen har nått mig med. Svider i halsen:-( Och såndäringa molande värk mellan skuldrorna som infinner sig i början. Jaha, är de dags för en vända till på 2 veckor?? Alltså, snälla kropp- jag behöver den lilla ork som fanns kvar till annat!!
När bebbarna kommer behöver jag ork till förlossning & amning!

Jag hade också, precis som Niklas, behövt lite brejk från allt som händer ibland. Tyvärr har jag ju alltid med mig mig själv, så jag kommer inte ifrån smärta osv. Och orken att göra något är obefintlig. För de är ju som så, den ork jag har måste landa härhemma.

Jaja. Det som måste göras- måste göras iaf, trots smärta. Jag har inget val.

På torsdag har jag iaf tid till Ortopedtekniska. Ska se om de kan hjälpa mig med en gördel som håller upp den tunga magen. Det kanske underlättar ryggen. Och imorgon är de barnmorska, och på torsdag em ska jag träffa Aurora-barnmorskan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0