Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Ensamma flickor

Så var de då dags för Kristophers svensexa idag:-) Niklas o 4 grabbar till begav sig igårkväll till Uddevalla för att vara på plats tidigt idag. Hoppas de får en rolig dag! Och att Kristopher tycker dagen är roligare än när de lurade honom med kycklingdräkten... haha. Tar den historien en annan dag.

Vi somnade inte innan efter tolv igår, jag & Lillan. Sen väcktes jag halv 8 av en grästrimmer. En lördag borde de fn va förbjudet att dra igång så tidigt. Halv nio är väl gränsen tycker jag. Somnade om en stund när marodören slutat.

Idag har jag en helvetes ledvärk. Man blir nästan idiot när smärtan är som värst, och jag kommer aldrig ifrån den. Det kryper i kroppen, och de är svårt att sitta still. Men när jag är uppe lastar jag fötterna så de värker än mer. Mao, hur fn jag än gör så blir de värre. Jaja. Bebisarna sparkar o verkar må bra, de är det absolut viktigaste..
Jag & Filippa ska åka till Apelviken en stun i em iaf, svärmor ska med till stranden. Det fläktar gott där, så de gör nog nytta. Det är tufft att vara ensam med en livlig 4-åring när man är höggravid, och till stranden ska de alltid konkas med en massa. har beslutat att vi äter lunch hemma, så behöver jag inte bära med det iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0