Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Att orka stå ut

Om det är någon som har ett bra knep för att inte bryta ihop tar jag tacksamt emot det.

Sen någon vecka tillbaka protesterar kroppen hejdlöst. Lederna värker och gör mig galen. Ryggen smärtar, huvudet spränger, magen gör ont. Och jag mår illa. Tarmen är kass, börjar få bråck på benen och är allmänt deppig. Sömn-bristen tar ut sin rätt. Kombinationen värme, v31, sjukdom och stress är nog inte så bra.

Och det är ju som så att det inte bara är att sätta sig o vila, som så många säger. Har man ett hem som inte sköter sig självt och framförallt en dotter man vill ta hand om är det inte det lättaste. Sen har verkligen den ork som jag hade för några veckor sedan tagit slut, så jag är stressad för övervåningen. Det är mycket jag borde göra. Sen har vi mycket inköp för de två små som snart kommer.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej vännen!

Här är det också mest skit just nu. Blev sjukskriven idag resten av veckan. Troligtvis stressymptom. Är så yr att jag knappt klarar trappen. Hela huvudet snurrar och illamåendet sätter in. Skulle till Ringhals på torsdag men vågar faktiskt inte köra...

Så nu blir det vila och sedan semester. Skönt att inte jobba, men lite jobbigt att inse att man faktiskt var på väg mot typ utbrändhet. Långt dit fortfarande, men vad lätt det är att inte lyssna på sin kropp när man alltid skall vara så duktig...



Får vi komma och kramas någon dag den här veckan?



Kramar från Lisa

2010-07-05 @ 19:48:23
Postat av: Karin - Preppy

KRAM Martina, du är stark och kommer klara slutet av graviditeten. Kom igen nu, du fixar det! KRAM igen Karin <3

2010-07-12 @ 11:09:35
URL: http://perokarin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0