Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Ojojoj...

Då har man äntligen gjort slag i saken. Dags att börja blogga.. Hm, undra hur det här skall gå.
Jag har länge gått o funderat över saken, undrar om jag har något vettigt att skriva om. Överhuvudtaget. Du som först kommer att läsa denna bloggen kommer nog att säga, JA- de har du! Om inte annat lär jag få..

Jaha, och vad vill jag skriva om då? Mitt liv- ibland alldeles galet. Snurrigt. Ledsamt, ensamt, fantastiskt, stressigt, roligt, krävande. Familj & vänner.
Mitt jobb som inredare. Har än idag inte hittat någon bra blogg om inredning för offentlig miljö, kanske jag kan skapa en.
Skall ju lära mig blogg-tekniken först med.

Skall göra en första koll nu. Välkommen hit!

Kommentarer
Postat av: Hanna och Signe

Vi kommner följa dig troget!

2010-02-07 @ 14:53:53
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0