Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Hur man får dagen att gå ihop.

Haha. Tänk om jag hade ett superrecept på detta, då hade jag säkert kunnat bli miljonär:-)
Men icke.

Fast, jag tycker det går ganska bra. Det jobbiga för tillfället är den ENORMA tröttheten jag får av min sjukdom. Att leva med smärta tar muster ur en. Trötthet är ett symtom från min Ulcerös. Och den liknar inte mycket annat. Ibland är jag så trött så bara att andas är jobbigt. Har sovit lite på eftermiddagarna nu när Niklas kommit hem från jobbet- och det hör verkligen inte till vanligheterna. Inte blir man piggare av att vara inne så mycket heller, så idag ska jag gå till dagis för att hämta lillan.

Imorgon har jag schemalagt städning för familjen på förmiddagen. Får se om de kan vara en god ide att fortsätta med. Jag försöker hålla undan allt vad jag orkar på dagarna, men när jag mår lite kasst gror de gärna igen. Bara att ta hand om barnen och plocka undan alla torkpapper som är överallt tar ju halva dan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0