Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Helgen!!

Börjar lite bakvänt! Lite trött idag, men lycklig!

Igår var jag o Emma på spa hela dagen, på hotell Fregatten i Varberg. Aroma massage & Ansiktsbehandling Harmonie, bubbelbad, bastu & mys. O prat. Det är inte många minuter man är tyst med Emma... vi avslutade med lite dricka på Harry´s och sen taxi hem till Emma. Där väntade karlarna med alla barnen, full fart i köket och god middag:-) Efter det gick jag i däck- så trött!
Tack älskade Niklas- det var helt UNDERBART! Vi njöt varenda sekund!

O i fredags var jag på julbord med mina kollegor på Koneo. Ingen dålig helg alltså.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej där.

Trillade in här och tänkte att jag lämnar ett litet avtryck :-)

Har också Ulcerös Colit, sedan tio år tillbaka med mer skov än friska perioder.

Fast just nu är jag hyfsat bra och det känns skönt.

Ha det gott.

H. Jeanette



www.mumin-mamman.blogspot.com

2010-12-06 @ 17:54:38
URL: http://mumin-mamman.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0