Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Grattis Christian

Idag fyller Niklas bror 34 år. Grattis till dig!

Jag skickade iväg resten av familjen på hans kalas, men stannade själv hemma. Mår inge vidare. Det har varit några väldigt lugna o sköna timmar, men nu börjar jag sakna familjen:-( Tur de kommer snart.

Snart är detta året slut. Vi ska till Olofstorp och fam Stjernstöm o fira. De blir rätt lugnt, för kära Lisa är ju snart plupp-färdig. Jag tycker hon kan få den 1:e, och att jag kan va med istället för Robert. Kanske inget Lisa vill, men jag tycker de hade varit rätt underbart att få närvara på en förlossning faktiskt. tror jag. I vilket fall, barnen ska åka i pulkabacke och vi ska äta gott o umgås. Mer behöver man inte på nyår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0