Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Fredag...

Idag har jag haft sovmorgon. Det var behövligt. Känner mig ordentligt sliten, tarmen vill sig inte alls. Och trots att de är helt meningslöst stressar jag inför julen, faktum är ju att de inte finns så mycket tid över när man har tre barn... Typ handla mat- idag åt Filippa köttbullar & makaroner till frukost, för vi har inte handlat.. Klart, macka fanns ju men hon valde själv:-)

Efter mathandling idag skall jag åka o försöka hitta de sista julklapparna. Det är inte mycket kvar som tur är. Igår slog jag in paket HELA dagen, och då är hälften inslaget, ungefär.. Förvisso får man tänka att jag har hand om barnen med, så de är väl nåt paket i timman man hinner med.. Det är roligt med jul- och att ge bort julklappar. Speciellt till barn, och en del blir aldrig vuxna i det hänseendet, inga namn nämnda. hihi.

Det blir en fullspäckad jul iår. Julafton hemma i Örby med mamma & pappa, bror & familj, och farmor såklart. På juldagen firar vi här med Niklas familjer, och på annandagen ska vi till Hyssna- till min lillebror. Det är extra roligt! Sen fyller Christian år.

Nä, mer hinner jag inte skriva! Kram på er!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha köttbullar o makaroner till frulle - vilken lyx!! Kan tänka mig att Flippan var NÖJD!

2010-12-17 @ 17:17:55
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0