Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Dan före dan...

Och julen ser ut att bli vit. Tomten kommer att komma, barnen kommer att skratta. Alla får paket och paltkoman slår till..

& jag är sjuk. Oväntat? Ovanligt?
Nope.

Att vara en god mor, en bra sambo/flickvän, en schysst kompis o en god dotter. Det är vad jag önskar mig i julklapp, för det är en svår utmaning när kroppen inte lyder. Jag vill alltså bli frisk, att komma ikapp efter graviditeten & kejsarsnittet. Att ha ett immunförsvar som inte släpper igenom precis allt & lite till. Att kunna sova på nätterna, när nu ändå killarna gör det.
Att varje dag kämpa för att inte bryta ihop, få ett psykbryt o SVÄRA åt allt o alla ( läs Niklas.. ).

Kommentarer
Postat av: Sivan

Martina - jag hoppas du och de dina får en riktigt fin och bra Jul. Och TACK för det fina julkortet. Vi ses säkert i mellandagarna för jag har en mobil från jobbet som du ska ha.



Hälsa killarna, Filippa och Niclas. Kram på dig!!

Sivan

2010-12-23 @ 19:01:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0