Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

BILDBEVIS älskade sambo!!

Under EM-finalen idag kom följande på tal... tjejjernas SÖTA flätor! Enl Niklas är ju tjejjerna såå söta i sina små flätor. Ja, sa jag, sån fläta som jag brukar ha.
-VA?? DU har väl aldrig fläta??
EH, sa alla de andra så- de har ju hon ofta!
Men, icke sa Niklas, de har jag aldrig sett. Vet inte hur jag ska ta detta, lite sårad blev jag. För frågan i mitt huvud kom ju såklart upp. TITTAR HAN NÅGONSIN PÅ MIG?? För faktum är- jag har den där flätan ofta!  

Däremot- när han rakar sig var 14:e dag ska han ha beröm!?? Beröm får du den dagen då du inte är skäggig alls- älskade Niklas!






Bilder privata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0