Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Bäst att göra ett inlägg...

..... annars får jag BANNOR imorgon;-)

Ska nämligen åka till mina kollegor i Borås & hälsa på. Killarna ska med och Filippa lämnar jag av i Örby. Och Sivan, min kollega, en trogen läsare av bloggen, kommer att ge mig på näsan om jag inte har skrivit något.. De är lixom inte lätt att hinna med.

Idag har vi varit på BVC för 4-mån kontroll. 7100gr- de ni! De växer helt sjukt mycket! De gör framsteg, helt klart. Zander har vänt sig fler gånger, så de var ingen tillfällighet. Sen börjar Zander bli motsträvig när de vankas mat- han skriker en massa o blir förbannad. Jättekul:-( Undra om han har ont i halsen? Men Gun, vår sköterska på BVC trodde att de kan vara åldern, han är helt enkelt trött på maten. Nu är de tyvärr så att vi inte ska börja ge dem annat riktigt ännu. I vanliga fall ger man smakportioner runt 4 månader & även gröt, men iom att de var tidigt födda så ska vi vänta tills de är minst 5 månader. Alltså 1 månad till.. Jaja, de får gå de med.
Ikväll var Niklas iväg på korpfotboll inomhus med Kristoffer, svägerskans kille. Barnen gallskrek i 1.5 tim. Samtidigt som man ska få Filippa i sängs. Det känns inte bra att läsa saga halvhjärtat i soffan o sen skicka henne i säng ensam. De däckade i vagnen ( ca 4 min ) o då var jag iaf uppe o kramade om henne. Sen kom hon ner igen när de grät, och hjälpte mig. Gull-unge! Såklart skrattar de när Niklas kommer hem.. ??!!

Igår var vi och firade vårt gudbarn Alice som fyllde 2 år! Underbara tjej! Eller ja, hon fyller idag, så GRATTIS igen! Hon är så söt, och det bästa man kan erbjuda henne är att hon får gosa med ens hår. Hon snuttrar in fingrarna i håret och suger på andra tummen. Det bästa hon vet! Fast mamma Lisa tycker de är mindre kul, vilket jag förstår.. Tyvärr hann inte hennes riktiga present komma, men vi hoppas den hinner komma till Gummekakan på söndag!

Julen närmar sig, och vi har sjukt mycket att stå i. Förstår inte hur man ska hinna med?! Men jul blir de ändå, så de löser väl sig.

Kram på er!



De här är Sivan & Rolf när vi är i Sälen... det året när mitt knä gick åt h-vete...



Typ ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0