Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Väldans...

Va de va svårt att blogga nuförtiden.. Dagarna går, men jag hittar inget motivation för att skriva. Orken räcker lixom inte till.

Men, i vilket fall.
"Ny" bil är inköpt. Toyotan såld. Det blev en Volvo V70-08. Konstigt nog tycker jag faktiskt den är riktigt fin.. O go att köra. Nu har den inte så mycket extra-utrustning som vår gamla, så vi får komplettera lite efter hand. Solfilm & Bluetooth är viktiga saker. Bild på den hittar ni här.

Sakta med säkert börjar övervåningen bli klar med. Niklas satte lister i det rum som så småningom ska bli bebisarnas rum igår. Det får agera som gästrum & WalkInCloset sålänge när deras sängar står i vårt sovrum. Så vi har inte gjort något "barn-aktigt" i det rummet än, vita väggar o nytt golv bara. Vi väntar med det tills vi vet vad de är för figurer som skall bo där. Tror iof inte det kommer bli rosa eller blått ändå..

Idag skall nog Niklas lasera sponten i trappen. Efter många om o men, o flera beslut av mig så har jag ändrat mig i sista stund. Sponten blir vit. Märkte när de var ett par regniga dagar att de blir alldeles för mörkt med svart spont. Svarta detaljer blir det istället. Jag håller på o målar räcket, väldans sakta men de blir väl klart nån gång?

Alldeles strax bär de iväg till barnmorskan. Blodtryck, blodprov o mäta mage. Mycket mer görs inte, iom att jag träffar läkaren så ofta. I tisdags var vi på besök med en massa andra blivande föräldrar på förlossningen/ BB. Det var en bra genomgång, även om vi gjort detta innan. Men de var ju i Halmstad, och de är tryggt att ha sett lokalerna före. Sen stämmer ju inte mycket de säger på mig, för jag vet ju att de blir annorlunda med tvillingar.. De flesta kollade lite konstigt på mig för jag kom i rullstol. O tur var väl de, för jag orkar ju knappt gå 50 meter.
har börjat få akupunktur av kära Nina igen nu, och det är jättebra. Inte för att jag blir mig själv igen, men lite smärta i ryggen dövas iaf. Vi kör rejält nu innan de kommer- sen ska vi akupunktur-boosta efteråt med. Jag vill tillbaka till mitt vanliga jag! Även om den sorten inte heller alltid mår hundra..

Niklas spelar golf idag på förmiddagen, och Filippa ska till sin blivande make när jag ska iväg. Noel & hon har bestämt sig för att gifta sig nämligen. Hon är snabbare än mor sin..

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0