Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Nästan KLART

Nu är det i stort sett HELT klart på ovanvåningen:-) Lite fog o bättringsmålning bara. Men- byggnation är fäääärdigt!! UNDERBART! Tack älskade Niklas för allt slit du lagt ner!!!

Igår gjorde han klart trappan. Så nu ska de monteras spjälsäng osv inom de närmaste dagarna. Och köpas skåp på Ikea till kontoret, så vi får undan böcker osv. Äntligen bättre förvaring på kontoret, hur var de nu... skomakarens barn? Fast i detta läget skomakaren själv..
Känns som organisation är ett ledord för att man skall få tillvaron att fungera framöver. Sen minns jag med blandad fasa mina föräldrars ordning när jag själv var barn. Min far var manisk... ( F´låt pappa:-) ) de har först släpp lite de senaste åren. Försöker att inte vara galet pedant, men inser att ordning gör livet lättare. I vilket fall- man kan ju skapa de bästa förutsättningarna för att ha ordning, med bra förvaringsmöjligheter är de ju betydligt lättare. Har inte sakerna en plats att vara på går de ju helt åt skogen?
Vi märker ju nu på Filippas rum där varje sak ( nåja. inte helt sant kanske... ) har en plats har hon de betydligt lättare att städa efter lek. Och med Manboy ( Erik Saade ) på stereon städar hon galant! Duktig tjej! Även om hon inte behöver göra de varje gång, vi hjälper henne rätt ofta. Hon är ju trots allt bara 4 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0