Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

34 fulla veckor...

Idag har jag gått hela 34 fulla veckor- imorgon går jag in i v35.
Måtte de nu stanna i minst 7 dagar till därinne- så jag slipper föda i Halmstad!

Men vänta lite nu? V35??!! HUR I HEEEEELA VÄRLDEN GICK DETTA TILL??
Kanske är dags för några foton, tycker ni det:-) ??

O BB-väskan är inte packad, inget förlossningsbrev skrivet, sängen är inte monterad, våra bebiskläder & allt ligger på vinden.. Skötbord är inte här, bilbarnstol saknas. Inga babysitters. Rätt olikt mig faktiskt.. Men, jag tror ändå vi har läget under kontroll.

Och så får vi hålla tummarna att bebbe "nr 2" som ligger i säte och har blockerat vägen för Nr 1 med sin fot tar o flyttar på sig lite! Nr1 kommer ju inte ner o fixerar sig annars, trots att h*n ligger med huvudet neråt... Kejsarsnitt är inte önskvärt längre. Tänk att man snart ska gå igenom en förlossning igen. Märkligt. Och denna gången ska två ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0