Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Ultraljud idag:-)

Så var det då äntligen dags för det "stora" ultraljudet idag- när bebisarna skulle granskas ordentligt så man vet så allt är rätt. Det är inte lätt att göra detta på tvillingar märkte jag. Dels är det två som skall kollas- de tar tid, och sen busar de o gömmer sig, vänder sig, slår volter osv. Men de var väldigt snälla ända tills fotograferingen skulle ske- då hade de tröttnat på uppvisningen, vände ryggen till och kurade ihop sig. Haha.
Niklas & Filippa fick sitta snällt i väntrummet medans undersökningen pågick- och det tog 45 min. Tror nog Niklas var lite nervös innan de fick komma in. O inte tala om Filippa- jag har aldrig sett henne så spänd som när hon fick komma in.
Ååååhhhh- va glad hon var- hon såg direkt vad som vad var vad. Till skillnad från Niklas... haha.

Och jag är exakt den dagen jag trott, idag har jag gått 18 fulla veckor. Nästa vecka är det halvtid. Hur gick detta till??
De är precis lika stora- sånär på en mm. Alla mått stämmer som på en "enling" än sålänge, så det är verkligen inte konstigt magen är stor- jag har ju dubbelt mått därinne. 36 cm bebis redan.

Vi kallade dem bebis A & B. B sparkade A rätt rejält, hm, jag undrar jag- det kommer säkert hålla i sig:-)

Här kommer en av bilderna.



Det är så underbart!! Nu börjar verkligen lyckan över det här infinna sig:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0