Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

träning idag

Idag har jag mått lite bättre än igår, härligt.
Sjukgymnastik kl 13- himla härligt att komma i bassängen. Sen har jag en underbar sjukgymnast och då blir allt lite lättare:-) tror minsann det är på väg att bli vänskap mellan oss! Tänk va märkligt, min graviditet har gett mig nya vänner, och det var minst sagt otippat. Fullkomligt underbart.

Ursäkta språket nu med fn va "röva" gör ont! Den där nerven som är inflammerad gör ju så hela benet domnar bort ibland. Nu har jag ju kommit såpass långt i graviditeten att vi snart kan testa akupunktur. Det ska bli spännande och se om de kan hjälpa mig. Jag har aldrig testat, men är öppen för att de faktiskt ska fungera. Mycket pga av att min skeptiska far faktiskt blivit hjälpt av detta.

Nu i eftermiddag kom huvudvärken. Dags att vila förmodligen. Inte helt lätt med en aktiv 4-åring hemma... Jag märker att humöret börjar svänga nu, jag är lättirriterad och framförallt fruktansvärt orolig. Om Filippa är ute kollar jag henne en gång i minuten, blir smått hysterisk om jag inte ser henne. Sen har de nog en del med att hon faktiskt börjar bli oberäknelig- de är inte alltid hon lyssnar direkt.. Men, de hör den åldern till, fast de är ingen tröst för en hormonstinn orolig mamma..

Niklas tränar ikväll, så jag får vila sen.

På lördag ska Filippa med farmor på Cirkus Maximum. Såååå mysigt ( blev inte alls avis.. jo!! )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0