Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Today is a bad day

Usch, för tredje dagen i rad är jag riktigt risig:-(

Ont överallt. Mår illa. Galet trött! Börjar kännas tungt i kroppen nu. Hungrig heeela tiden!
Jaja. Bara att bita ihop..

Försöker sy lite iaf. Ska ha nya kuddar till uteplatsen. Syr några minuter & vilar sen. Men de kommer bli bra iaf tror jag:-)

Snart hoppas jag orka gå ut lite, någon dag. Skall plantera sallad, squash o lite annat gott. Filippa får hjälpa till tänkte jag, de tycker hon nog är roligt. Skulle ha målat odlings-bänken först med..
Nu börjar de blir grönt och fint i trädgården, underbart. Skall bli spännande o se hur gräsmattan tar sig efter vår brutala behandling iår. Nu ser de f-d ut..

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0