Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Som han har slitit!!

Ojojoj- jag har tyckt lite synd om Niklas. I ett par dagar har han slitit med sin blogg- för han ville ha en extra menyrad på vänster sida, där han skulle lägga favoriter mm.
Idag är han så lycklig, han har fått det att fungera!!  Va roligt tänkte jag, han är så reeeedier, måste in o kolla.

Jag säger bara NO COMMENTS!!

Se själva vad det viktiga var han la upp här....
Och då menar jag inte IFK-låten


men jag älskar dig ändå, du är ju så redier;-)

Kommentarer
Postat av: Niklas Sjögren

Bara för det så köper jag ingen IFK-bikini till dig när den har vunnit.....

2010-04-11 @ 11:38:16
URL: http://niklassjogren.blogg.se/
Postat av: New York Catcher

När jag läste det här inlägget så kände jag en inspiration sprida sig i mig, faktiskt väldigt kul att läsa. Tack du.

2010-04-11 @ 12:00:34
URL: http://newyorkcatcher.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0