Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Så trött så trött

Idag har de vart rätt tufft. Har varit inne på jobbet på förmiddagen för jag behövde ordna en del. Det kändes tydligt att de inte är dags att jobba, hade kramper i magen från kl 9.. När jag kom hem efter lunch med kollegan sov jag i två timmar. O magen gör så ont.

Filippa hade med sig en kompis hem ifrån dagis idag- Mikaela. Niklas gick med dem hem. De är så söta ihop, två små lintottar som fnissar mest hela tiden. Mikaela talas det mycket om härhemma- och hennes hår är Filippa bra avis på. Det är lite krulligt, och när Filippas hår blir fuktigt & lockar sig lite extra säger hon alltid med stolthet i rösten " Nu ser jag ut som Mikaela".
Vi ( Niklas mest ) gjorde plättar- och det brukar gå hem! Med massor av sylt såklart. Och sen skämde jag bort tjejjerna med varsin glasspinne med. Kanske inte nyttigast, men ibland får man väl göra sånt?
:-)  Och sen fick jag lata mig i soffan när han tog disken..

Onsdagar brukar innebära Grey´s Anatomy, men icke! De sänder inte- för det är HOCKEY??!! Tycker inte jag är schysst alls.



två mätta goa tjejjer:-)

Bilder privata

Kommentarer
Postat av: Hanna

Men har du inte förstått det ännu Martina; sport går före ALLT annat. Jag begriper inte varför, men jag tror det är en sådan där grej som vi kvinnor inte förstår - o aldrig heller kommer att göra. Lika bra att tjura ordentligt ;-)

2010-04-21 @ 19:03:10
URL: http://hannaedarp.blogg.se/
Postat av: bloggarinnan

Nä, jag kommer ALDRIG begripa det heller.. Speciellt inte hockey. Då har man ju inte ens ett ansikte man ser på spelaren? Då är fotboll MÖ bättre...



Haha, har du läst inlägget om pappa på Niklas blogg.. han är inte snäll;-)

2010-04-21 @ 19:16:26
URL: http://martinaskaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0