Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Nu får de snart vända:-(

Nu får de fasen snart vara nog med sjukdom! Jag ORKAR inte må dåligt mer!!
Idag har jag "bara" vart på toa en sådär 25ggr. Mindre roligt.. tarmen visar inga som helst tecken på att vilja bli bättre, och det är nära på att de faktiskt blivit värre. Nu ikväll gör de satan så ont.
Tröttheten är bedövande, huvudet pulserar, hjärtat slår ansträngt- och tillråga på allt värker ryggen av foglossningar. Ilningar som att någon sticker en kniv i högerskinkan titt som tätt -fint med nerver i kläm, ett bäcken som roterar och inte håller ihop..
Det värsta är nog nu att humöret börjar dala- ordentligt. Irriterad, ledsen & ångestfylld. Allt snurrar i huvudet. Sover inte så bra på nätterna- är stressad över allt. Och uttråkad. Jag trivs inge vidare med att gå hemma, men de finns ju inget alternativ.

Imorgon skall jag åtminstånde åka till mamma i Örby, har inte varit utanför Trönninge på 1.5 mån. Om jag så ska göra behoven i diket ska jag åka. Jag slutar på psyket om jag är instängd mer. Måste få krama mamma.
O pappa med, förståss.

Idag var Kristopher & Johanna inne o sa hej- det var väldigt roligt! Att få höra lite bröllopsplaner:-) Filippa undra varför inte jag o pappa ska gifta oss. De har jag inget bra svar på. Mer än att de har vi inte råd med.. O han får nog fria med, haha. O så får de nog vänta. Jag ska väl ändå inte va gravid eller ammande den dagen!
Underbart roligt att få se Alexander med, ujuj va han växer!
Filippa fick en så himla fin Jumpsuit av dem! Supersnyggt nu till våren!







Jumpsuit från Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0