Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

More twins:-)

I torsdags när jag hämtade Filippa på dagis fick jag reda på en riktigt rolig nyhet!!

En av dagisfröknarna väntar barn, och det har jag vetat ett tag. Råkade ju springa på henne på MVC. Där avslöjade hon inget, men med tanke på att hon gick o vägde sig var det rätt uppenbart. När vi sågs någon dag efter avslöjade hon att så var fallet. Jätteroligt.
Men- till det ÄN bättre:-)
I torsdags hämtade jag tjejjen, och hon kom fram & sa att "jag har något att berätta!- Jag ska med ha tvillingar!!". VA??
Haha- så roligt. Åh, vad jag försod vad hon sedan berättade, om chocken när UL gjordes, om alla praktiskt planer man får, rädslan osv. Och hon sa att de är ju precis som det jag berättade när jag fick reda på det.. Nu har hon vetat det i 2 veckor ung, så de "värsta" har lagt sig.. Jag har ju vetat i 10 veckor redan. Men- vi är i nästan samma vecka! och hon bor på väg ut mot Lindberga- alltså precis utanför Trönninge. Nu har vi varandra!! Så, på jag har nog minsann fått mig en ny väninna till i Varberg. Jag blir så lycklig!!
Jag kan bara se det som att det fanns många anledningar till att det blev 2 bebisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0