Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Måndag idag

Jaha, ja. Då var de måndag, igen. Och jag är hemma. Igen.
Det är inte mycket skillnad på tarmen, igår hade jag så ont.

Solen skiner, det är helt underbart! Men vet att värmen är på gång. Underbart. Utemöblerna är på plats. Det börjar spira ordentligt ute, det luktar gott. Balkongdörren är på glänt, så jag hör barnen på dagis leka. Och fåglarna kvittrar.
Och så inser man att man inga vårskor har. Och att fötterna tydligen har fått för sig att växa- i en galen fart. Jaha, ja, igen. Jag som tycker det är svårt att hitta skor i vanliga fall- hur ska jag göra nu?? De ska va snygga, bekväma, töja sig, va stöd för ryggen- och inte kosta en förmögenhet... Nä, de här blir inte lätt.

Idag kommer Sivan på besök en stund, helt underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0