Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Lite bättre idag

.... än sålänge tycker jag minsann att jag mår lite bättre idag. Kanske de beror på att jag fick mamma-tid igår:-) Orkade äntligen åka till Örby o va med mamma. De behövde nog vi båda. Hon har haft det rejält jobbigt i 1.5 år, hon med. Nu hoppas jag att det är en ljusning på gång därhemma, pappa slutar jobbet imorgon fredag. Inte för att han vill sluta jobba- men de är dags att lämna det jobbet bakom sig. Nu kommer våren med, och då blir mamma alltid gladare:-)

Vi tittade in på Blåklockan i Fritsla, för jag tänkte höra med Maggans syster hur Maggan mår. Men- Maggan va ju där!! Så vansinnigt roligt att träffa henne! Det är så sällan nu, vilket är konstigt med tanke på att vi var ler & långhalm för 10 år sedan. Hon driver blomsteraffären helt själv nu, har en dotter, Alice, 6 månader. Lilltjejjen var där. O JÖSSES, va söt! Jag blev en smula förvånad när jag såg henne, jag hade förväntat mig en liten brunögd sötnos- men tösen hade de absolut blåaste ögon jag någonsin sett!! Att Maggan gift sig o fått barn värmer hela mitt hjärta! Vi skall nog försöka hålla lite mer kontakt:-)

Snart skall jag lämna Filippa på dagis. Vi tar lång-mysmorgon nu när Niklas inte kör henne halv åtta. Med tanke på hur jag mår har hon de roligare på dagis en stund o får leka med sina kompisar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0