Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Inspiration; trädgård

Med mer pengar och en större trädgård hade man kunnat göra underverk.
Nu tycker jag att med de medel vi har gör vi våra egna underverk, och jag tackar min älskling igen för att han bygger så mycket bra efter mina ritningar.
Vår lilla trädgård på baksidan passar in i ordet "innergård". Detta skall jag ha på minnet och försöka förstärka. Ett nytt högre staket mellan oss och grannarna hade gjort susen. Men om de blir iår återstår att se.

Här är fina trädgårdsbilder, en del passar in i innergårdstänket.



Växter på stam tycker jag är så snyggt- speciellt i den lilla trädgården. "Att lura ögat", att få trädgården att se större ut genom att låta den växa på höjden är smart.
Föga förvånande att jag gillar denna bild med ståltrådsmöbler.



En trädgård vid medelhavet hade varit fint. Här fastnar jag för det extremt ljusa- något vi behöver i mörka Sverige.



"Torra" växter mot rå betong. Vackert!



Vitputs är roingivande, och rått på ett fint sätt. Drömmen är ett vitputsat hus!
I min uppväxtort, Örby, finns ett sådant hus- som jag drömt om att bo sen jag var liten. Idag står det och förfaller, det gör ont varje gång jag ser det. Drömmen är att finna det huset i Varberg.. Då hade baksidan sett ut såhär.


Bilder; LivingEtc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0