Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

hm, jag bara undrar...

Ni som har varit inne o läst sambons blogg- vilket redan är imponerande över 1000 inlogg (!), vet att han lagt favoriter på höger-sidan.
Nu börjar jag faktiskt undra vad han egentligen ger utlopp för? Kvinno-förnedring? Är han så hårt hållen hemma ( på tal om de Hanna- är de säkert att du inte va hårt hållen hemma- du som börja röka först när du flyttat hemifrån... ), eller vad är de frågan om? Förmodligen bara ett manligt beteende..

Först var de en smal snygg brud i bikini. Niklas- det lär du inte nånsin få här hemma igen, bara så du vet. Efter tvillinggraviditeten är de nog kört. Sorry.
Nu är de ett klipp från Youtube på en kvinnlig bilförare. Som inte kan köra bil.
Som ett vanligt inslag i mäns diskussioner-att kvinnor kör bil illa... Jag kan ju bara tillägga att jag inte gjort ett enda märke på vår bil. Sen säger jag inget mer.

I vilket fall- det är en roande blogg. Hans inlägg skrattar jag åt, jag undrar som så många andra- va får han allt ifrån?? Säl-inlägget är ju guld. har ni missat hans blogg hittar ni den här.

Hannas blogg, ni behöver lösen, har även den gett huvudbry idag. Över dessa barnmorskor, som verkligen inte verkar gilla sitt jobb. De som säger till en vuxen kvinna att de minsann är farligt att röka ( dessutom på ett sätt som man talar till en fjortonåring ), en gravid kvinna i 8:e mån att banta ( mig ), en tjej som sökte för exem fick höra att hon hade feta ben o borde ha stödstrumpor ( exemet brydde sig inte doktorn om ) osv. VAD är det de missar?? Lyhördhet?

Natta!

Just de. Niklas är de bästa som finns- idag har han kommit hem med fina träd till trädgården:-) jag skall bara få ihop de hur jag vill ha det. Och det är bara att inse, de är inte lätt att göra mig nöjd, och det skäms jag för. Förlåt älskling.


Kommentarer
Postat av: Niklas (sambo)

angående bilförare så ligger ofta problemet att kvinnor inte vet vad höger och vänster är, men Martina har stenkoll. Min favorit meny ligger på VÄNSTER sida och inte Höger som det står i inlägget =)

Men jag älskar dig ändå. Puss

2010-04-14 @ 12:25:04
URL: http://niklassjogren.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lägg gärna till att man minsann gärna får användare/lösen till min blogg om man mailar mig; [email protected] o berättar vem man är. De enda som är uteslutna är de som jobbar på Pensionsmyndigheten (av förklarliga skäl) - o det tror jag inte nån av dina läsare gör :-)

2010-04-14 @ 19:07:45
URL: http://hannaedarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0