Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Hemma-fru

Som den hemma-fru jag numera är ingår ju en del hushållssysslor.

Inte de roligaste, men vad ska man annars göra åt det?
Idag har jag handlat & lagat middag. Tyvärr orkade jag inte så mycket med med en huvudvärken som jag besitter idag.
Annars så dammsuger jag nästintill varje dag, och tar toaletterna varannan eller så. Sen tillkommer ju det andra med. Dammning, undanröjning, tork av div kladdiga fingrar överallt, torka ur kylskåp, bädda, tvätta, ta ut sopor, ta diskmaskinen, laga trasiga barnkläder, byta sängkläder, städa barnrum, plocka sockar- ja listan kan göras lång för en hemma-fru. Eller hemma-kvinna ska de mer rätt heta i detta fall..

Till detta ska det även skötas trädgård, ordna så bil kommer på service osv osv. Och dessutom vara en sambo som är glad och inte säger nej, en mamma som är snäll & leker, pysslar om & donar.

But a woman´s gotta do what a woman´s gotta do.

;-)


Se sambons hemma-historia r som grundlade detta fina inlägg...


Kommentarer
Postat av: Niklas Sjögren

Tur då att vi snart ska skiljas eftersom jag inte vågar fråga din far om din hand för tillfället. Då behöver du inte ta hand om mig i alla fall......

Puss älskling

2010-04-20 @ 22:56:41
URL: http://niklassjogren.blogg.se/
Postat av: bloggarinnan

Älsklingen min.



Jag tar inte hand om dig- vi tar hand om varandra!

Skulle aldrig klara mig utan dig!

2010-04-21 @ 13:26:06
URL: http://martinaskaos.blogg.se/
Postat av: pappsen

"trollet" ska ju sköta dätta........

Sekken fegis......vågar inte fråga---hahaha

2010-04-21 @ 19:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0