Edsbyn Inredningar

Marknadsför din sida också

Arvslösa

Jaha.

Vi kommer säkert bli arvslösa från båda familjerna verkar de som... Dels för meningsskiljaktigheter inom politik och sedan väntar jag spänt på pappas svar på Niklas senaste inlägg..

 Läs här Niklas Blogg

Sen kan jag inte annat än att erkänna att jag skrattade så jag tappade andan...
De gillar att gnabbas...

Och detta är pappas status på Facebook; ( Tröllet är Niklas, blog anm. )

Christer Persson

Christer Persson trot eller ej / Dom SPELAR fotboll Inter å Barcha / hôppas "trôllet får titta å lära se hur enn gör !!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: pappsen

dä va helt i mitt tökke

2010-04-21 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0